A’ISYAH

Category: , By Sayuthy

Aisyah 2 hari

Nama aku A’isyah yg sekarng ni baby kepada Sayuthy n Najmi…. I will grow up sebagai anak remaja dan wanita yg akan dibanggai oleh mak ayah aku…. Ayah aku mengharap aku menjadi bukan sahaja doktor malah dapat mendidik masyarakat setempat….

Aisyah 3 bln

Aku akan cuba memcapainya dgn penuh keikhlasan…. Mak ayah aku msti tau ramuan dalam mendidik aku to become their reality….kerana dengan keadaan sekrang penuh dgn cabaran dan tribulasi d depan mata…. Aku rasa mak aku lebih tahu masalah budak2 sekarng, kerana dia asyik bercerita prihal student2nya kat ayah.

 

3 comments so far.

  1. Naddie Anuar April 16, 2009 at 2:37 PM
    Akhirnye ader gak pics baby ko...
    baru bess :)
  2. Mohd Hafizd April 16, 2009 at 4:17 PM
    wah2...edit muka anak sampi gebu~!!
  3. najmimunirah April 23, 2009 at 12:12 PM
    anak kita mmg gebu la...

Something to say?